Vzdělávání mysli
bez vzdělávání srdce
není žádné vzdělávání.
Máte zájem o přijetí svého dítěte do naší školy? Domluvte si individuální prohlídku školy, nahlédněte do výuky, získejte informace o našem vzdělávacím programu. Kontaktujte nás na čísle 730 136 617.
Výuka probíhá hravou formou s využitím písniček, říkadel, obrázků, pohybových her. Využíváme hravosti dětí a jejich bezprostřednosti, aby se seznámily se základy mluveného anglického jazyka. Do výuky nezařazujeme osvojování písemné podoby jazyka, i když některá slova si žáci „osahají“ pohledem. Z pátého ročníku by tak měli žáci odcházet s velmi dobrým základem v AJ pro navazující šestý ročník.
Zavedením jednoho předmětu vycházejícího z jedné vzdělávací oblasti RVP ZV můžeme učivo vhodně propojovat, vytvářet projekty, nacházet souvislosti mezi učivem přírodovědným, vlastivědným a společenskovědným. Východiskem poznání jsou znalosti našeho regionu.
Od vytvoření původního ŠVP prošla oblast informatiky a digitálních technologií velkým vývojem, který vedl k revizi pojetí informatiky v RVP ZV. V tomto předmětu se nejedná pouze o práci s počítačem a robotickými stavebnicemi, jde rovněž o rozvoj informatického myšlení, zkoumání logických postupů a návazností, řešení problémových úloh, hledání souvislostí s běžným životem žáka, vyhledávání informací a jejich zpracovávání.
Žáci tohoto věku se dostávají do období dospívání, které je často spojováno s nejistotou, emoční labilitou, přecitlivělostí, zranitelností, křehkou sebeúctou, impulzivitou a podrážděností. Začíná období hledání a rozvoje vlastní identity. Na tuto skutečnost reaguje nový předmět Zdravotní a osobnostní výchova. Do tohoto předmětu je integrováno učivo okruhu Lidé kolem nás a učivo o lidském těle. Dále jsou sem zařazeny některé výstupy průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova týkající se vztahů lidí mezi sebou, poznání sama sebe, komunikačních dovedností, zdravém životním stylu. Výuka probíhá především formou her, dramatizací, dialogů, diskuzí, rozborem reálných situací, kooperací ve dvojicích či skupinách.
Vyučovací předmět je zároveň završením osobnostní a sociální výchovy, která prolíná celým vzdělávacím procesem školy.
Zaměřujeme se také na vzdělávání nadaných dětí, které potřebují specifický přístup a prostor pro rozvoj svého nadání, ale také často podporu v různých oblastech – jedná se o děti s tzv. dvojí výjimečností. Ani nadaným dětem se nevyhýbají poruchy učení, ADHD, někdy mají obtíže navazovat sociální kontakty. Proto vytváříme skupiny v rámci ročníků, které se částečně vzdělávají základnímu učivu s ostatními žáky (jde například o rozvoj grafomotoriky a psacích dovedností v 1. ročníku), ale zbývající hodiny se vzdělávají v rámci své skupiny. Podporujeme jejich rozvoj v oblasti nadání a vyrovnáváme nerovnoměrnosti v jejich vývoji.
Svátek má Josef
Státní svátky a významné dny na dnešek:
Zítra má svátek Světlana
Státní svátky a významné dny na zítřek: